Ostatní foto - repase, opravy, stahováky
Tady jsou takové ty technické fotky... Nechal jsem si u táty udělat šikovnou pomůcky - stahovák primárního kolečka a vytlačovák pístního čepu. To je perfektní věc. Jde to s ním krásně. Rozměry jsem navrhl sám tak nějak z hlavy a podle vzhledu originálního přípravku. Výsledný produkt je funkční, a to je hlavní :-).
GO MOTORU
Dále tu jsou fotky z repase motoru. Jawka mi pořád zlobila, až jsem zjistil, že je vysypané levé ložisko na klice, tak jsem se rozhodl rozpůlit motor a celkově ho trošku zgenerálkovat.
Kliku jsem dal na jaře 2016 na repas. Bylo to přes známého k jednomu pánovi do Strakonic. Že je na klikovky machr. Možné to sice je, ale na kliku jsem čekal neuvěřitelného půl roku a nakonec jsem si jí musel stejně vzít zpátky! A to nepočítám několik tel. hovorů o tom, že na to pán zapomněl, že se na to určitě už vrhne a že to bude za měsíc hotové...atd. atd.... Takže jsem dal kliku nakonec jinam - do Č. Budějovic do firmy Ravo. Za 14 dní jsem měl kliku hotovou a cena velice solidní - 3500Kč (nové ojnice, jehly, ložisko, labyrint a jeden čep). Nedělal jsem akorát výbrus. Použil jsem válce a písty z druhého motoru, který jsem měl na díly...
GO předních tlumičů
Přední vidlice už solidně netěsnila a dokonce měl pravý kluzák vůli vůči nosné trubce. Horní matici s guferem jsem novou nekupoval, jen jsem pořídil gufero za 25Kč místo 150Kč za celou matici. Ale nebylo snadné matici rozebrat, šlo to ztuha. Složení bylo už jednoduché. Spodní pouzdra z hliníku už byla vyběhaná, takže se dala také nová. Po nahřátá horkovzduškou jdou sundat i nandat krásně. K nasunutí ramen je nutný přípravek, jinak je tam nenapasujete - vyzkoušeno. S přípravkem to jde jak po másle a není složitý na výrobu.